Zwroty:

Zgodnie z Ustawą o Prawach Konsumenta z dnia 30.05.2014 r.(Dz. U. z 2014 roku, poz. 827) Konsument może odstąpić od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną). Wzór oświadczenia o odstąpieniu od Umowy. W sklepie Ciekawatorebka.pl Kupujący może dokonać zwrotu zakupionych towarów w nieprzekraczalnym terminie 60 (sześćdziesiąt) dni od daty dostawy, przy czym decyzja o przyjęciu takiego zwrotu należy wyłącznie do Mintlab Marta Ciaciek.

Zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy jest możliwy, jeśli:

  • zwracane towary są kompletne;
  • towary są zwrócone w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu, tj. Konsument powinien postępować z towarem mając na uwadze konieczność jego ewentualnego późniejszego zwrotu;
  • zwracany towar nie był zamawiany na wyraźne życzenie Klienta (np. produkt personalizowany, produkt zamawiany specjalnie dla Klienta);

W przypadku rezygnacji z zakupu zwracany towar wraz z oświadczeniem o odstąpieniu należy odesłać na adres:

Mintlab Marta Ciaciek

Ul. Mahoniowa 5, Smolec

55-080 Kąty Wrocławskie.

z dopiskiem: "Zwrot"

WAŻNE:

  • Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi. Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem;
  • Równowartość towaru wynikająca z rezygnacji z zakupu zostanie zwrócona Konsumentowi niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki, nie później jednak niż w terminie 14 dni. Zwrot środków następuje wedle zasad opisanych w § 10 Regulaminu (Zwrot środków finansowych);
  • Zgodnie z Art. 33. Ustawy o prawach konsumenta: "Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów" - oznacza to, że Sprzedawca zwróci koszty stanowiące równowartość najtańszego sposobu doręczenia przesyłki do klienta. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób oferowany przez Sprzedawcę, np. przesyłkę kurierską zamiast najtańszego Paczkomatu, to Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Zwraca mu równowartość kosztów, jakie ponosi się przy dostawie do Paczkomatu. Jeśli usługa Paczkomatu nie obsługuje miejscowości preferowanej przez Kupującego wtedy uwzględniany jest drugi w kolejności najtańszy sposób wysyłki. Nie jest uwzględniany odbiór osobisty, gdyż nie jest to sposób dostarczenia produktu a jedynie możliwość samodzielnego odbioru.
  • Tylko dobrze zabezpieczona przesyłka gwarantuje przyjęcie zwrotu;
Formularz zwrotu 

 

RĘKOJMIA

  1. Sprzedawca odpowiada względem Klienta, jeżeli sprzedany towar ma wadę fizyczną lub prawną, przy czym:
    • przez wadę fizyczną należy rozumieć niezgodność towaru z umową sprzedaży, w szczególności jeżeli towar:
      • nie ma właściwości, które towar tego rodzaju powinien mieć ze względu na cel w umowie sprzedaży oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia,
      • nie ma właściwości, o których istnieniu sprzedawca zapewnił Klienta,
      • został Klientowi wydany w stanie niezupełnym
    • przez wadę prawną należy rozumieć niezgodność towaru z umową sprzedaży, w szczególności jeżeli towar:
      • stanowi własność osoby trzeciej,
      • obciążony jest prawem osoby trzeciej,
      • ograniczenie w korzystaniu z towaru lub rozporządzaniu nim wynika z decyzji lub orzeczenia właściwego organu.
  1. Nie jest wadą fizyczną ubytek czy też uszkodzenie towaru, o którym Klient został poinformowany przed dokonaniem zakupu i zgodził się na przesłanie towaru w takim stanie.
  2. W przypadku stwierdzenia niezgodności towaru z umową Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w Sklepie. Reklamacja może zostać złożona: osobiście, telefonicznie, listem poleconym lub mailowo na adres: marta@mintlab.pl. Uprawnienie to przysługuje w ciągu 2 (dwóch) lat od daty doręczenia towaru.
    W takim przypadku Klient może odesłać towar przesyłką pocztową ekonomiczną na adres Sklepu do doręczeń: Mintlab Marta Ciaciek, ul. Mahoniowa 5, Smolec, 55-080 Kąty Wrocławskie.
  3. Celem rozpatrzenia reklamacji towaru, Klient powinien przesłać lub dostarczyć reklamowany towar wraz z dowodem potwierdzającym nabycie go u Sprzedawcy (może to być np. paragon, faktura, dowód zapłaty za konkretne Zamówienie).
  4. Reklamacja powinna zawierać co najmniej imię, nazwisko, oraz adres e-mail jakimi posłużył się do Klient składając zamówienie, określenie towaru, który jest reklamowany oraz opis zgłaszanych zastrzeżeń wraz z żądaniem Klienta związanym ze składaną reklamacją. Reklamacja składana pisemnie powinna zawierać ponadto adres korespondencyjny Klienta. W przypadku braku ww. danych Sprzedawca może zwrócić się do Klienta o uzupełnienie ww. danych.
  5. W ramach składania reklamacji Klient może żądać:
  • naprawienia towaru;
  • wymiany towaru na wolny od wad;
  • obniżenia ceny;
  • odstąpienia od umowy – o ile wada jest istotna.
  1. Klient powinien zgłosić reklamację w ciągu roku od dnia dostrzeżenia wady. Termin na złożenie reklamacji nie może jednak zakończyć się przed upływem dwuletniego okresu odpowiedzialności Sprzedawcy za towar.
  2. Sprzedawca w ciągu 14 dni roboczych ustosunkuje się do reklamacji towaru zgłoszonej przez Klienta i powiadomi go o sposobie dalszego postępowania.
  3. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności, za wadę fizyczną towaru powstałą w przypadku nieprawidłowego zamontowania lub/ uruchomienia, w przypadku gdy czynności te nie zostały wykonane przez Sprzedawcę, albo przez Kupującego, który postąpił według instrukcji otrzymanej od Sprzedawcy.
  4. W przypadku uwzględnienia reklamacji Sprzedawca zwróci Klientowi koszty związane z odesłaniem reklamowanego towaru i pokryje koszt ponownego wysłania towaru do Klienta. Zwrot środków następuje wedle zasad opisanych w § 10 Regulaminu (Zwrot środków finansowych)
  5. Odpowiedzialność z tytułu gwarancji obejmuje tylko wady powstałe z przyczyn tkwiących w sprzedanej rzeczy. W celu rozpatrzenia reklamacji przez sprzedającego Klient powinien dostarczyć objęty reklamacją produkt wraz z dowodem zakupu tego produktu (paragon lub faktura VAT) oraz wypełnionym formularzem reklamacji na adres sprzedającego.

Formularz reklamacji