1. Jak mogę skontaktować się ze sklepem?
    W zakładce "Kontakt" znajdziesz dane kontaktowe (telefony, email). Możesz do nas także napisać na Messenger lub WhatsApp.
  2. Czy muszę rejestrować się, aby złożyć zamówienie?
    Nie musisz się rejestrować i zakładać konta, żeby dokonać zakupu. Twoje dane kontaktowe potrzebujemy tylko do realizacji i wysyłki zamówienia.
  3. Jaki jest termin realizacji zamówienia?
    Zamówienia na przedpłatę opłacone poprzez PayU i PayPal złożone do godz. 17:00 wysyłamy w tym samym dnu. Zamówienia złożone w godzinach późniejszych wysyłamy w kolejnym dniu roboczym. Zamówienia opłacane przelewem tradycyjnym wysyłamy w tym samym dniu jeśli zaksięgowanie płatności na naszym koncie nastąpi do godz. 17:00. Jeżeli płatność zostanie zaksięgowana po tej godzinie wysyłka nastąpi kolejnego dnia roboczego.
    Zamówienia pobraniowe złożone do godz. 17:00 wysyłamy w dniu otrzymania zamówienia. Zamówienia złożone po tym czasie wysyłamy następnego dnia roboczego. Czas dostawy zależy od wybranej formy transportu. Dostawy kurierem lub do paczkomatu InPost doręczane są zazwyczaj w ciągu 2 dni roboczych.
     
  4. Jakie są dostępne metody dostawy?
    * przesyłka kurierska,
    * dostawa do paczkomatu InPost, 
    * paczka priorytetowa Pocztą Polską,
    * odbiór osobisty we Wrocławiu.
  5. Jaki jest koszt dostawy?
    Koszty dostawy możesz sprawdzić tutaj: https://ciekawatorebka.pl/pages/koszty-wysylki
  6. Gdzie mogę śledzić przesyłkę?
    Wyślemy Ci wiadomość z potwierdzeniem wysyłki. Znajdziesz tam numer swojej przesyłki i link do śledzenia.
  7. Czy mogę zmienić adres doręczenia przesyłki?
    Od firmy kurierskiej otrzymasz wiadomość mailową oraz SMS, z informacją, że Twoja przesyłka jest już w drodze. To właśnie w tych wiadomościach odnajdziesz link do strony, na której będziesz mogła przekierować przesyłkę.
  8. Jak długo przesyłka oczekuje w paczkomacie InPost?
    Od chwili otrzymania smsa od InPostu z kodem odbiorczym masz 48 godzin na odbiór paczki. Po tym czasie przesyłka trafia do oddziału firmy kurierskiej skąd możesz ją odebrać w ciągu kolejnych 3 dni roboczych.
  9. W jaki sposób odebrać przesyłkę z paczkomatu?
    Po dostarczeniu przesyłki InPost wyśle do Ciebie sms z kodem. W wybranym paczkomacie podaj 6-cyfrowy kod i numer telefonu, które otworzą skrytkę z Twoją przesyłką.
  10. Co się dzieje, jeśli kurier nie zastanie nikogo pod podanym adresem?
    Kurier podejmuje dwie próby doręczenia. Jeśli mimo to nie uda mu się dostarczyć przesyłki będziesz mogła ją odebrać w najbliższym punkcie POP. Otrzymasz awizo (sms, e-mail lub w formie wydruku) ze wszystkimi koniecznymi do odbioru informacjami.
  11. Co zrobić jeśli otrzymałam towar uszkodzony?
    Jeśli otrzymasz produkt uszkodzony niezwłocznie skontaktuj się z nami. Dane kontaktowe znajdziesz na stronie sklepu w zakładce "Kontakt".
  12. Czy wysyłacie zamówienia za granicę?
    Tak, przesyłkę możemy wysłać w dowolne miejsce na świecie wybraną przez Ciebie formą transportu.
  13. Jakie są dostępne metody płatności?
    Za zamówienie możesz zapłacić przelewem tradycyjnym, systemem PayU, Pay Pal, kurierowi przy odbiorze, gotówką lub kartą przy odbiorze osobistym.
    Metody płatności możesz sprawdzić tutaj:
    https://ciekawatorebka.pl/pages/metody-platnosci-w-sklepie-interentowym-ciekawatorebka-pl
  14. Jak należy postąpić w przypadku nieudanej płatności poprzez PayU lub PayPal?
    Skontaktuj się z nami a my wyślemy Ci link do wykonania płatności. Możesz też dokonać płatności na nasze konto zwykłym przelewem.
  15. Ile mam czasu na opłacenie zamówienia?
    Na opłacenie zamówienia masz 3 dni. Jeżeli nie możesz opłacić zamówienia w tym czasie i chcesz przedłużyć termin skontaktuj się z nami.
  16. Czy mogę zmienić formę płatności?
    Skontaktuj się z nami w tej sprawie w wygodny dla Ciebie sposób.
  17. Czy w paczkomacie mogę zapłacić za przesyłkę płatną przy odbiorze?
    Zalecamy mieć gotówkę do odbioru w paczkomacie. Tylko w wybranych paczkomatach możesz zapłacić kartą przy odbiorze. 
  18. Czy mogę zapłacić kurierowi kartą przy odbiorze?
    Niewielu kurierów dysponuje terminalami do płatności kartą, dlatego z reguły przyjmują tylko gotówkę.
  19. Jak wyszukać konkretne produkty?
    Możesz skorzystać z opcji szukaj (lupka) umieszczonego u góry strony.  Możesz także skorzystać z filtrów dostępnych po prawej stronie. Możesz szukać m.in. po wielkości, kolorze, materiale z jakiego wykonano torebkę  i innych kryteriach.
  20. Jak sprawdzić czy towar jest dostępny w sklepie?
    Wszystkie towary są dostępne od ręki. Na bieżąco aktualizujemy stany magazynowe.
  21. Czy można zamówić towar wyprzedany ze sklepu?
    Skontaktuj się z nami jeśli interesuje Cię towar niedostępny już w sklepie. Sprawdzimy jego dostępność u producenta i niezwłocznie poinformujemy Cię o możliwości realizacji.
  22. Jak dokonać zwrotu?
    W ciągu 60 dni od otrzymania możesz zwrócić zakupiony produkt. Odeślij go na nasz adres wraz z pargonem i wypełnionym drukiem zwrotu. 
  23. Na jaki adres odesłać przesyłkę?
    Przesyłkę wyślij na adres:
    Mintlab Marta Ciaciek
    ul. Mahoniowa 5, 55-080 Smolec
  24. W jakim terminie mogę dokonać wymiany lub zwrotu towaru?
    Na zwrot lub wymianę masz 60 dni od dnia otrzymania przesyłki.
  25. Jak postąpić jeśli nie otrzymałam dokumentu zwrotu?
    Formularz zwrotu możesz pobrać ze strony sklepu. 
  26. Jakie dokumenty dołączyć do przesyłki zwrotnej?
    Do przesyłki zwrotnej należy dołączyć paragon i wypełniony formularz zwrotu. 
    Znajdziesz go tutaj: 
  27. W jaki sposób i w jakim czasie otrzymam zwrot środków?
    Zwrot środków otrzymasz niezwłocznie po otrzymaniu przez nas przesyłki. W wyjątkowych sytuacjach czas ten może ulec wydłużeniu, nie później jednak niż w terminie 14 dni. Zwrot środków otrzymasz tą samą drogą, jaką opłaciłaś zamówienie, tj. w przypadku płatności przelewem tradycyjnym i PayU zwrot na konto, przy płatności PayPal zwrot na konto PayPal, przy przesyłce pobraniowej zwrot na podane konto bankowe.
  28. W jakim przypadku zwrot może zostać odrzucony?
    Zwrot może zostać odrzucony jeśli nastąpił po terminie 60 dni lub jeśli towar jest niekompletny lub w zmienionym stanie.
  29. Jak zareklamować produkt?
    Prześlij do nas zdjęcie wady produktu wraz z opisem. Odeślij reklamowany towar na nasz adres wraz z formularzem reklamacyjnym. Znajdziesz go tutaj: 
  30. Jaki jest termin rękojmi?
    Wszystkie produkty w naszym sklepie objęte są 2 - letnią rękojmią.
  31. Czy wymiana na nowy produkt przedłuża czas rękojmi o kolejne 2 lata?
    Nie, wymiana nie przedłuża terminu rękojmi.